قناة تعليمية … مسابقة للوجوا خاص بيها


السلام عليكم  ورحمة الله

الاعضاء الكرام … بفضل الله انا عملت قناة تعليمية على اليوتيوب … هى مجانية وهحمل عليها كورسات تعليمية لبرامج الجرافيك وتصميم الويب .

رابط القناة  …  http://www.youtube.com/user/Spot4Teach

انا محتاجة الى خدمة اذا فى الامكان .. الخدمة هى :

بالرغم انى مصممة بس محتار ومش عارفة اعمل لوجوا للقناة كمان عايزة اعمل هيدر لصفحة القناة على الفيس … ممكن تساعدونى فى كدة

ممكن نعمل مسابقة ونشوف اجمل لوجوا واجمل هيدر صفحة فيس ونضيفوة

ياريت تساعدونى فى القناة دة

اشكركم ومنتظرة تعليقاتكم

8 thoughts on “قناة تعليمية … مسابقة للوجوا خاص بيها

  1. الله يبارك فيكي ,,فكرة رائعة و مشكورة جدا على الطرح …. بالنسبة للمسابقة انا موافق جدا ههههه و ياريت تزودينا بعلومات القناة اسمها و السلوجان بتاعها والطابع العام اللي بتحبي ياخدو المشاهد للشعار ( جدي – مرح – مؤسساتي …. ) الألوان المفضلة …. الاختصار اللي رايدة تستخدميه إن وجد … و هكذا

    • nany215eg كتب:

      سورى نسيت اضيف رابط القناة … الرابط http://www.youtube.com/user/Spot4Teach

      هى قناة تعليمية .. ان شاء الله هحمل عليها فيديوهات تعليمية … حاليا انا حملت فيديوهات تعليمية لشرح برنامج ان ديزين وجارى تسجيل محاضارت تانية بمشئة الله … وياريت الكل يشارك فيها

      بالنسبة للالوان … بجد بالرغم انى مصممة بس مش عارفة احدد حاجة هههههههه متلغبطة جدا … انا عايزة تاخد شكل الموسسى كموسسة تعليم عن بعد … ولا اية رايكم ؟؟ … يعنيى نفسى اللوحو وهيدر صفحة الفيس يكونوا حلوين … بحد مش عارفة اختار ميكس للونين مثلا للوجو

  2. غير معروف كتب:

    سورى نسيت اضيف رابط القناة فى التتدوينة … رابط القناة اهو http://www.youtube.com/user/Spot4Teach

    والله انا مش حاة حاجة فى دماغى بس عايزة ياخد طابع موسسة تعليمية عن بعد … ولا اية رايكم … حقيقى انا محتارة جدا … عموما هى الفكرة انها قناة للفيديوهات التعليمية … فنفسى اللوجو يبقى حلو وكمان الهيدر بتاع صفحة الفيس

  3. ما شاء الله قناة غنية بالمواد التعليمية .. وبالنسبة للمسابقة حلوة الفكرة وممكن تخلق روح حلوة للتنافس بين المصممين المتابعين للمدونة

اترك رد

